Studentsportardag

Ja idag är det det men vi har inte fått nån information... Det här är sämre än kommunikationen på
gymnasiet till och med! Men men jag sitter å väntar på att Emma R ska komma förbi så vi kunn följes
 på IKSU=) Hade varit rikigt nice att simma, det var ett tag sen det. blev ju inte så mkt av den varan när jag å Millan var på badäventyr till Hemavan sist.

Paltfesten igår var riktigt trevlig och GOTT som tusan!! brorsan var värst sen jag, inte konstigt.. Har fått en grön badrumsmatta av Angelica som jag tänker använda under hatthyllan att lämna skorna på  å så fick jag ett nytt duschdraperi, ljusgrått med vita mlnster, bättre än det helvita som hängde här när jag kom. Å så lånade jag en blå skjorta av brodern å en svart keps av Angelica till lillsittningen på fredag. Annika goes Emil i Lönneberga! nu behöver jag bara fixa en "bysse" åxå men det ska väl ordna sig. 

 Sitter nu å lyssnar på olika artister på myspace, faktiskt en bra sids=) Hittade Cascada=) å nu Evanescence=) försöker samtidigt att skriva en reflektion av boken jag läste, ska koppla ihop den med "omvårdnadsmodellen", lättare sagt en gjort det! Men men jag är ju i grunden en duktig flicka så jag ska väl klara det här åxå! :p

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha så kul på IKSU! Själv sitter jag hemma med plugg upp över öronen. Ska ut och gå en sväng tror jag.

2008-09-10 @ 09:07:25
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Milla

Du skulle ha varit med och sett dammplasket istället! Sjukt roligt =D

2008-09-10 @ 16:43:53
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0