Tillbaka till staden...

Det blev en tripp till pappsen ändå å till Korksjö fick jag fara åxå! =) Kan inte bli så mycket bätre måste jag då säga... Vi grävde upp pären å så skördade vi sockerärtorna som var kvar. Glömde dock dem hos pappa!! Attans otur! Pappa han är då the King, badade i Hattsjön på vägen hem jag kollade tempen i vattnet å det var 12,5 grader! Respekt säger jag då bara... Tillbaka i Husum så käkade vi surströmming, kanonmat det säger jag då bara!! Mumma forever =p På kvällen så påbörjade vi att spela "bosse bildoktorn" men vi gatt ge upp och återuppta spelet imorse. Pappa utklassade mig! hårt liv..

Idag har jag varit en sväng å hälsat på mormor. Hämtade lite grejer, typ en matta (jättegrällig färg, not good men det är en matta) å så lite mysgrejer som ljus å sånt. Hon hade koka nå älgkött åt mig å fryst ner åxå å så fick jag en liten laxhalva som jag ska tillaga till helgen tror jag. Å så drack vi ju förstås kaffe å skvallra lite om allt mellan himmel å jord=)

Körde tillbaka till pappa å vi tog en promenad ut mot havet å så gick vi tredjeviksstigen tillbaka till civilisationen, helt perfekt! Grillade å åt en massa gottigott å sen så såg vi på "sandor slash Ida", sevärd film faktiskt! =) åkte sedan hem med Emma B å nån kompis till henne å kompisens kompis typ.. =p

Nu har jag kastat in alla saker i kylskåp+rumsgolv å duschat bort bregottpaketet från skallen... inget mer att säga nu... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0