Update

Ja vad ska jag säga? hade som sagt besök av Isak fredag-lördag, riktigt nice=) Vi surra en massa på fredagkväll å på lördag tvärhälsa vi på en kompis åt honom som bor här i närheten. Sen gick vi ner mot stan å satte oss å sola på gräset vid kajen=) stannade där tills min mage protesterade högljutt i brist på bukfylla! Lunch på up2 å sen så kom Millan dit å följde oss hem till mig. Sen hann vi inte så mkt mer än att käka å gå ner till hospitalet för att skicka honom med bussen. Sen så gick jag hem å satt framför datordjävulen till halv ett i natt... farligt värre med bredband! Idag har jag varit ute å promenixat på morgonen å sen läst en bok inför diskussionsseminariet om 2 veckor. har läst lite mer än halva men jag ska försöka läsa klart det mesta ikväll så jag har god tid på mig att reflektera över den. I eftermiddag har jag gått en sväng med Emma R i min nollningsgrupp å pratat killar å relationer... Nice det åxå! Ska väl börja med middan snart tänkte jag...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0