Onsdag

Sitter på skolan nu, helt plötsligt funkade visst det trådlösa nätverket för mig=) Har tränat HLR på miniAnne å skrivit färdigt diskussion med Petra som blev EXAKT 2 sidor lång. Nöjd är vi med oss själva=) Hade inte med böcker så vi kan inte fortsätta med själva arbetwet men det känns skönt att slippa faktiskt =P Klockan ett ska jag på föreläsning "Från Florence till Norberg" tror den kan vara bra=) sen bloir det en film som heter "Vita världen".

Efter skolan ska jag fara hem till Sofia å laga sushi med henne å Emma R, känns toppen! Har aldrig ätit det förut så det blir en spännande upplevelse... Vi prata om att vi skulle spela sällskapsspel efteråt, NICE=)

Tog en bild på mitt plattade hår, har bara haft rufsbilder i bloggen förut. Lite "tjejig" måste man väl få vara å publicera bilder på sig själv i bloggen?? Ser dock lite smått äcklad ut på bilden tycker jag... Blev stressigt imorse, hamnade framför VR, spegel å Youtube innan jag skulle gå, inte bra det!  Fick världens gulligaste sms imorse.. Kan man bli så mycket gladare än när man vet att nån annan tänker på en?? mmm...
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Annika, så här kan du väl inte skriva! Vad är det med dig? Jag fattar inte vad som tagit åt dig, skärpning!

2008-09-24 @ 12:51:34
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0