Annika skiner som en sol - varje dag

Jo det är dagens sanning det! Skola idag till typ halv ett å sen blev det att sola, försöka plugga medan jag snacka med en granne å sen gå på promenad i det uuunderbaaara vädret med Umeås favoritemil=) Fick tom gå över hans bro, det är inte illa det. Tror jag har varit en extra snäll flicka sista tiden, iallafall mot honom om det är väl det som räknas=P

Jaaa nu har jag fått mig middag - stuvade makaroner(oj vad ovanligt) å så stekt fläsk, det är LYX när det är som allra bäst! Ha sett tre föreläsningar medan jag käka å efteråt åxå, en av dem var på danska vilket jag inte tyckte var överdrivet roligt..

Ha inte fått svar från min handledare än så det får bli att ringa till NUS imorrn och försöka få tag på nån att snacka med på avdelningen som jag ska vara på..

Strimma får äran att förgylla bloggen idag=)

Kommentarer
Postat av: Angie

Jooo på mitt jobb är det roligt att jobba heelaa dagarna! ;)

2009-04-15 @ 23:29:27
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0