back in umeå

Nu var det lovet över.. inga påskägg bjöds det på men hönan värpte allteftersom jag åt upp innehållet i den.. jag har alltså inte avhållit mig från den söta drogen under påsk..MEN det är ju bara påsk en gång om året ju! Har då haft en kanonhelg med mamma och de andra=) Mitt hjärta har smält för lillkusinen Axel..MUMMA vill ha en liten en själv!!

Bjuder på lite bilder från helgen, tagna med min kassa mobilkamera!







Fika och stekning uppe i Rauksdaln med en del av släkten..
Självklart blev jag och mamma snyggast ever när vi satte på oss läppvalla=) Det tyckte vi iallafall, de nadra var dock lite skeptiska.. =P




Axel var självklart i centrum! Hur söt som helst!! Jag promerade tillbaka hem och passade på att ta en tvättäkta egopose i solskenet..

Igår tog vi en raggartur in till stan för att köpa mjälk och fylla upp godisfärrådet.. Jag  och lillebror bjöd på skönsång hela vägen upp till Tärna i form av Noice Makers..=P Självklart tog jag å mamma en egobild innan det var dags att gå in och laga middag..=P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härlig helg du verkar ha haft :)

2009-04-14 @ 08:58:02
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0