Godmorgon världen!

Skickade ut ett fråga om vad som beskriver Annika med tre ord igårkväll för att mina bloggisar ska få den sanna bilden av AnnikaUL..

"Schyst, söt och karlatokig" Inte illa, inte illa..=)

"Omtänksam, sprallig och ärlig"

"Dum, blåst blondin.. ändrade sig sedan till rosa(som jag), frän (som bränt trä) och bäst(för att jag har lärt henne allt jag kan!) Plus att hon är så jävla het som alla mina andra polare är" JA det är självaste Millapilla som har beskrivit mig såhär.. Skyller på att hon har tenta idag! LYCKA TILL

"Aktiv, kamratlig och blond(hehe) näe positiv får bli nr 3 tror jag"

"Ärlig, ekonomisk, öppen" Ekonomisk är ett finare ord för SNÅL, I know it!

"Hurtig allmänbildad och socialt öppen" Mmm jag är ALLMÄNBILDAD ÅXÅ=)

"Snäll energirik och känslosam"

"Sprallig, förstående och fokuserad" Fokuserad kan både ha för och nackdelar.. She knows it!

Ja nu vet ni mera om lilla jag.. Eller liten var jag ju inte vi får väl dra till med blonda jag!


AnnikaUL i sina fjooortisörhängen, gårdagens outfit=P

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tyckte att min förklaring ägde! "Dum blåst blondin" is the shit =)

2009-04-16 @ 12:56:29
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0