Good day after all

Japp det blev en kanondag idag åxå. Intressanta presentationer på seminariet men jag va nalta less under sista presentationen måste jag erkänna men det var vi nog alla. Vi hann då sluta till kl 16 å sen så blev det spontanshopping med Johanna=) Testade lite klänningar å så på Lindex å H&M å så en bikini, de har då småa storlekar eller så har jag enorma bröst! =P Men den va riktigt snygg, gul och vitrandig..

 Klänning på Lindex=)                                                              bikinin på H&M

Köpte ett par cider innan jag gick hem i 120 pga min svältande mage.. Tur jag hade färdig mat i kylen som väntade=) Resten av kvällen har jag suttit hemma hos Stina och slöa samt svulstat i hennes farmors kolakakor - farligt godaaaa!!! Å så har vi snackat en massa(vilken överraskning va??=P)

Imorrn blir det lite plugg med Johanna å så fest på kvällen=)

Kommentarer
Postat av: Miken

Snygg klänning och bikini! Ja Annika det ska du ha credd för, du är faktiskt himla duktig på kommentera :)! Nästa ros blir nog din, haha! Ja vad kul :), kom ni allihopa, det blir jättekul! vi är peppade! Ju fler desto bättre, det kommer vara lite folk här som har bott i kollektivet förr också :) tror det blir grymt kul.

2009-04-18 @ 00:41:52
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0