Gottigott

Lagade middag med Phimpho och Mia ikväll, blev nudelsallad och jag är snart expert på att laga det vid det här laget=)

Fick sluta tidigare idag, halv tre istället för halv fem..NICE! Har spendera de extra timmarna med att snacka utbildningar med Mia och spela Backpacker (och förlorat) med Peder som kom förbi en sväng. Tur jag klådde honom sist! Skyller på att jag inte kan NÅT om sport och att han är största sportnörden som vandrat på jorden...(lätt överdrift).

Imorrn bär det av tidigt till Kråkberg - bussen går 5:45 från NUS.. så jag är framme lämpligt till lunch! Det är bra skit det=)
Hoppas det inte blir pasta med pasta..=P Ingen pik till Millan det här, inte alls..

Nämen joo jaaa vet inte vad jag ska skriva..


Powerkvinna


Kommentarer
Postat av: "sportnörden"

Var det inte tänkt att du skulle understryka förlorade och inte stryka över det? ;)

2009-04-08 @ 22:42:07
Postat av: Milla

Pasta med pasta är en klassiker! Det har jag lärt mig av mitt liv som student =D

2009-04-09 @ 21:48:05
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0