Huvva!

Det här går ju inite för sig, bloggstatistiken har sjunkit de senaste dagerna! Hm kan det bero på att jag skaffat annan sysselsättning än att vara inne och uppdatera hela tiden?
Känns inge bra att mina läsare sviker mig..=/ Men men ni kommer väl tillbaka hoppas jag då jag får mer tid till att blogga igen!

Spexet var bra, mest gillade jag de som sjöng a capella=) Men jag var aningen för trött för att riktigt peppa spex ikväll känner jag, synd det! Imorrn blir det upp halv sex å sen åker jag ner till pappsen direkt efter praktiken=) Hoppas på en bra helg med noce väder=) Vem gör inte det förresten??? Ibland skriver/säger man så onödiga saker..=P
 
Å sen en stor KRAM till EMIL som är så bra, så bra=)
Piggar upp mig när jag är som kvinnligast/gnälligast =P
Men det krävs inte så mkt för att jag ska bli less på att tycka att livet är kasst för det är så tråkigt att deppa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att åka bort över helgen! Hoppas det blir toppen! :)

2009-04-24 @ 07:48:01
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0