Löptur i solskenet

Ha just kommit in från en löptur i solen, riktigt svettigt blev det.. Blev drygt 8 km när jag mätte på eniro.. gatt gå lite emellanåt så att benen skulle palla med! Gick en inte alltför bra promenad igår morse med Strimma på skoterspår och blötmyr som dödade mina ben lite lätt!

Nästa punkt på dagordningen blir att hoppa i duschen å sen se några streamade föreläsningar innan jag sätter mig ute och gassar i solen och förbätttrar brännan! Hade inte tänkt slita ut mig på skolan i vår, fokus ligger på praktiken som börjar nästa vecka, är JÄTTENERVÖS flr den!!

En mjukglass på stan hade inte varit helt fel idag.. MEN tråkigt att mjukglassa själv=P


Men alla vet ju att strösslet är det som gör mjukglassen.. Så denna är en Bmjukglass enligt expertisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0