Medvind

Medvind i mitt liv för tillfället.. För se hur länge det håller i sig!
20/20 på farmakologin OCH det tåls att skryta om här på bloggen=P
Nu väntar jag bara på reslutatet från Läkemedelsräkningen och den klinska kemin.. HOPPAS att det gick bra det åxå!
  • Korridorsfrukost imorrn med MIA som blir lika rynkig som mig imorrn, Welcome to reality
  • Skola HELA dagen
  • Middag =)
  • Shopping med Millan på lördag
  • Lördagkväll dejta Stina och se på Poetry Slam och fara ut och lufta de lurviga..
  • Söndag??

Okej jag har 40 sidor kvar att läsa inför morgondagen men men det löser sig brukar det heta!
Dessutom kommer jag mer och mer till insikt över vilken tävlingsmänniska jag är, på både gott och ont.. Jag GATT verkligen ut och springa vid halv 9 ikväll när jag hörde att Emil redan varit ute på sin löptur.. Du har genomskådat mig!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tagga lördag! ;P

2009-04-03 @ 15:13:16
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Carina

Grattis till ditt super duper resultat.

2009-04-04 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0