min helg


Lördagen var jag och pappi till Kroksjö, jag hade premiärlöptur i mitt fina träningslinne=) Ändå svettades jag som en jäkla svin och höll på att törsta ihjäl, våren hade slagit till på allvar i Kroksjö! På kvällen hade vi grillpremiär, gottigott kan man sammanfatta middagen! Tog sedan volvon till mormor och drack kaffe medan pappi stanna hemma vid tv:n.

Idag blev det upp tidigt för mig medan pappi tog lite sovmorgon. Gått en del promenader i det vacrkra vädret, det har känts som sommar!!!! Å så tog vi en sväng till stan och handlade på coop..Köpte den nya Ben&Jerrys som ser ut som en rund Sandwish, helt okej plus lite till! =P Kom hem och så krattade vi gräsmattan, helt underbart! Beställde pizza till middag, så jäkla nice=) Sen så var det ryggläge tills bussen gick strax före sju..=P


Pappa är bra=) Detta är hans pose när han inte jobbar på i 120..
Vi är ganska lika till sättet jag och min pappi=P


Nu är det bara att ladda inför en ny vecka på VFUn, hoppas att det blr lärorikt och skojsigt! Men man ska inte ha alltför höga förväntningar, då blir man bara besviken och grinig! Hittade några bilder på Millanbus och jag på telefonen åxå när jag förde över bilderna från helgen som va..=)



Vi är för söta tillsammans, är vi inte?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0