Annika goes Robin

Yesbox i eftermiddag har jag hängt runt med Robin. ända fram till nu faktiskt. För de som inte vet vem han är så är det en av mina nya bekanta som är helt grym!! En sån där person som man inte behöver göra sig till för när man umgås med å man slipper hålla på å nojja sig över hur man ser ut å sånt fånigt man kan tänka på ibland. jaja sak samma, vi har då åkt lite skateboard på Carlshem å jag lärde mig lite nytt. Skulle få en dricka om jag satte en grej(som jag förstås har glömt bort vad det hette) och då gjorde jag det förstås=) Blev dock en glass instead of dricka, Annika är ju en glasstjej för de som inte visste det redan.. sen så for vi bort på Noliaområdet för att åka i rampen där men det var ett gäng killar där så då fick jag bara bli sjukt imponerad av Robin när han åkte, ville inte fetkvadda inför halva umeå precis=P Som sagt var så var han riktigt duktig. Sen åkte vi bort till Baggböle å kollade runt där å försökte åka lite i rännan där.. Gick sisådär för mig..=P Sjukt svårt! Å så lekte vi i lekparken - det var kul=)


Robin å jag vilar benen


På hängbron..=)


Svårare än vad det ser ut..

Åkte hem till honom å fick träffa en av hans roomies å kollade på Torsk på Tallinn, va ju ett tag sen jag såg den... å sen så fick jag pizza made by Robin å så kikade vi en film till med Adam Sandler som jag glömt bort vad den hette. Sen vandrade vi hem mig till Ålidhem. Och nu är det nu..

Kommentarer
Postat av: stina

jaså han..

2009-08-25 @ 09:43:47
Postat av: lidztrom

jaså jag..

2009-08-25 @ 20:58:01
URL: http://r3jl.blogspot.com
Postat av: Annika

jo precis han.. lr du..;P

2009-08-26 @ 10:24:09
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0