Back in town

Igår eftermiddag tog jag bussen norrut från ett regningt å blåsigt Husum mot destination Umeå. Pappa börjar jobba idag så jag såg ingen enledning att stanna i Husum då, plus att resten av släkten jobbar eller ska börja jobba snart. usch detta tyder på att sommaren snart är till ända=/ Har efter mycket övervägande kommit fram till att sommaren är min favoritårstid med tanke på att man kan bada HUR MKT man vill=) Det är bra skit det. Trots att sommaren äger ut de andra så har alla årstider sin charm tycker jag. Vårvintern å tidig höst är ju helt underbart uppe till fjälls! Å på vintern får man åka skidor..=) 

MEN det var ju inte årstider jag skulle blogga om nu, näää det var ju att jag är tillbaka i stan!!! Första jag gjorde var att koppla in alla sladdar till datorn å slå på Spotify. har överlevt HELA sommaren utan denna magiska uppfinning. OCH rit korse nu, jag har fått min första reklam där vilket inte är något att vara lycklig över precis. Den kommer ju för fan hela tiden!!! Ganska lustigt att jag klarade mig utan en enda reklam på ett helt halvår! Jaja efter Spotify blev det lite surfning men vid sjutiden så blev jag hungrig och skulle äta mina ägg som pappa hade kokat åt mig MEN då jag fick se hur jäkligt golvet syntes i köket å resten av korridoren så förvandlades Annika till en manisk hemmafru med dammsugaren i ena handen å moppen i andra!! Att mitt eget rum såg ut dom Hell med bl.a. två cyklar å tre ouppackade väskor var inget som jag lade större fokus på. Just när jag städat färdigt golvet kommer phimho in å välkomnar mig, hon hade tänkt städa igårkväll men jag hann före=P Som tack fick jag joina hon å hennes vän att käka middag med en massa rester av diverse thaimat, sjukt nice=)

Efter en sen jättemiddag med efterrättt å kaffe så började jag ta itu med mitt rum, samtidigt som jag fastande framför MSN, ovanligt??? Men jag fick ut cyklarna, jag fick in kläderna och jag fick sängkläder i min säng. En dusch fick jag dock inte så det får jag väl sysselsätta mig med idag, lr då så tar jag med mig schampoo å sånt till Nydalasjön istället, fan det tycker jag lät som den bästa idén! =) Kom mig isäng tillslut å somnade som ett barn på julafton..

Vaknade tidigt å somande väl om men steg upp vid sjutiden å lagade mig frukost å såg på Gomorron Sverige, im back, im back.. Sen dess har jag städat som en galning i randiga trosor, ribbat linne, korvig knut mitt på skallen å mina fina bruna pumps som jag behöver töja ut lite plus att de andra skorna är smutsiga å ger märken då jag moppar golvet! Jag gör flera flugor på smällen med andra ord=) Har torkat alla dörrar å golvlistarna åxå, det tycker jag var sjukt ambitiöst lr vad tycker ni??? Kan då medge att det inte var en dag för tidigt..

Hade trott på skitväder idag men solen ser ut att skina utanför mitt fönster.. Måste nog dra iväg till Nydala snart tror jag;) Ska försöka att ta igen det bloggen missat under sommaren med hjälp av lite bilder  å så men jag får ta det lite etappvis tror jag.. Kan ju börja med att lägga upp bilder på de olika sunbrillsen från dagens sunbrills.. Har hört klagomål från vissa håll(läs millabus) att jag inte kan ha dagens sunbrills utan bilder men va fan ska jag göra när jag inte har nån sladd med mig till Tärna?? =P


De glassiga..

De gröna..


Pilotisar ärligt stulna av Alex..


Pilotisar oärligt stulna av lillebror..


De röda..

Har inte kommit framt till vilka jag gillar bäst av dom..Men de glassiga har blivitg flitigt använda nu i slutet av sommaren.. å så älskar jag verkligen pilotisar så de ärligt sulna hade jag gärna behållit..=)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken syn och se dig i den outfiten när du städade. Hahahaha, du är så rolig!!!Dagens höjdare. Lägg ut lite bilder på de´ vetja!!

2009-08-17 @ 16:11:00
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0