Helgen som var

Fick besök av Peder som tävlade i frisbeegollf i Husum. Blev middag med pappa sen fisketur med Anton på Dombäcksmarksjön.. Vi fick bara en abborre.. uselt om ni frågar mig=P va då en superfin kväll på sjön som låg spegelblank tills dess Anton började härja på med båtmotorn.. ;) höll på att få psykbryt innan slutet, tur för Anton att peder var med annars hade jag nog kastat han till sjön! Sen blev det fika hemma hos mormor å hon å mammsen blev seriöst kär i Peder tror jag..=P Resten av kvällen satt vi å surra hemma hos pappa innan det var sängdags. Söndagen var det askasst väder men jag cyklade bort till mormor efter att jag hade gått upp med Peder till "torget" å där blev jag till runt 15. Cyklade ner till pappsen igen å sen blev det buss till Umeå.. å nu är det nu!



Lillebror


Peder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0