Mitt Umeå

Åh vad det känns bra att vara i Umeå igen, riktigt mysigt;) For till Nydalasjön igår och njöt verkligen av att vara ensam mot hela världen=) Låg å läste på en bänk å sen hoppade jag i det alltför kalla vattnet.. Men det känns alltid helskönt efteråt! for hrm å hittade en matlåda modell äldre i frysen men vafan tänkte jag, smakar det dåligt är det väl bara att kasta bort det. MEN det var gottigott så det slevades ner i min mage istället.

Jaha vad blev det sen då? Jo hinkade en stor mugg med kaffe å mjölk(oärligt stulen ur ett kylkskåp, hade iinte handlat) för att samla mod till att bege mig till Ica maxi för storhandling med cykelfan(lr svarttaxi som den föredrar att kallas för enligt säker källa). Huvva när jag kom dit så hade jag glömt den meterlånga inköpslistan men det gick rätt bra ändå, fick med mig allt förutom linfrön å kycklingklubbor(men det skyller jag på maxi för de hade inte frysen kyckling) plus att jag hittade en massa annat smått å gott. Men helvetet kom när jag skulle packa ner allting å cykla hem, allt jag köpt var astungt(siffra kommer när jag räknat ihop kilona). Efter mkt vingel med kassarna å efter att få bevittna en kvinna i 30-årsåldern stå på sidan av gång- å cykelvägen å pissa så kom jag då äntligen hem till korridoren. pust stön..

Stack ganska direkt iväg med destination kaffe på  kuratorvägen, sjukt nice när jag efter mkt virrande hittade rätt hus. Blev där rätt långe å när jag kom hem så blev det att följa med Phimpho till en korridor på Pedagoggränd för att äta middag. Blev sent men det blev sjukt gott=) Efter det ingefärskaffe(gott det med om än lite väl sött).






God mat=)


Min fina kjol=)

Sen trampa iväg hem för att byta ut min kjol från laos till slappoutfit för att kunna dega ihop i soffan framför Beck. Vi såg den första som hette "Lockpojken" å den va faktiskt riktigt bra=) Nu återstår de att se resten av dom.. Men det hinns, det hinns=)

Nä fan nu ska jag väl göra annat än att sitta här å nörda fast framför min älskade blogg.. Skyller på att bloggberoendet återfinns i släkten(dvs. moster Carina) Hehe..  

Kommentarer
Postat av: Carina

Nä, men hallå!!! Jag beroende??? Nä, det kan jag inte påstå! Eller?? kanske...ja okey, liiite fast i blogg träsket(och fb )kanske jag är...Men jag kan sluta om jag vill, tror jag. Men jag VILL inte... moahaahaa.

2009-08-18 @ 11:11:00
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0