När alla vännerna gått hem

Hur bra låt som helst!!! Måste lyssnas på=)

Vart på stan idag med Millabus, hade sjukt ont i fötterna å benen så det var inte så kul..=/ Försökte få Jonny att komma med cykeln å köra hem oss men det gick inge vidare.. istället blev det att palla lite äpplen på vägen hem för att hålla modet uppe. Självklart fick JAG palla äpplena för "du är ju lång ju.."



vad kollade vi på nere på stan då? Jo vi skulle egentligen fixa cykelslang å däck till Millas cykel men vi hade inga nr så det gick inte. Så det blev att gå i lite klädaffärer å sen så tygaffär, tehörnan å bolaget. jag köpte nebart en patron med lakritssmak för att hålla blodsockret och humöret uppe..






Kommentarer
Postat av: Milla

Du är ju längre än mig, och då borde du ju ha längre armar? Jag nådde då inte... :P



Vuxenpoäng som du sa! Först köpa te, sen lite tyg och sen alkohol på det. Kan det bli bättre?

2009-08-21 @ 20:13:49
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0