Pyssel

Hamnade i pysseltagen efter att jag hade tagit en glass igår eftermiddag(efter att jag hade halvt avlidit av glassug efter att glassbilen kört runt HELA dagen på Ålidhem). Lite av det jag pysslade med..

Klistrade på lapp å fyllde med hemligt innehåll(nä jag tänker inte berätta vad jag stoppade i den) i burken som jag fick av moster å morbror när de hälsade på mig innan sommarn.


Tillverkade en tavla av mina örhängen, är så kass på att byta örhängen om jag inte ser vad jag har. Synd bara att det inte funkar med öronringarna..=/ Har även tänkt hitta en lösning till halsband, armband å ringar så de syns.. =)


Skruvade upp min spikmatta ovanför sängen, funkar ju bra som tavla=)Rosa överkast till den orangea mattan kanske inte är bästa kombon men jag är inte så nogräknad..=P



Fyllde min godisskål tillika blomkruka med de smink som jag användet mig mest av å lät den stå framme på handfatet. Bättre än att lägga det löst där, att stoppa tillbaka saker jag använt i skåpet verkar uppenbarligen vara för mkt andträngning för mig.. Kajalkladd på handfatet å mascaror på badrumsgolvet är inte så snyggt.


Städade upp i badrumsskåpet.. Blev då liiite bättre iallafall, dörren ska ju vara stängd så=P
LdBs deo med sheasmör luktar för övrigt gott..=)


Bytte ut bilderna i en av mina ramar.. kände för att hedra Carro å min gamla saxofonkarriär!
Bilden från bryggan väcker för övrigt många roliga minnen från mina å Carros bravader=)

Någonstans mitt på hållet hann jag även med att hälsa på bordern å gårdagens födelsedagsbarn Angelica för att spisa gottigottfika å träffa underbara människor=) Fick till och med åka bil, fick skjuts hem av en av killarna som var där=) Åka bil i Umeå är för övrigt bland det glassigaste man kan göra enligt mig! Njuter i fulla drag=)




Kommentarer
Postat av: Gina

Vad kul med lite pyssel! :) och bilder som vi får se också :P

2009-08-20 @ 08:48:44
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Känner mig verkligen riktigt hedrad vännen.;)

2009-08-20 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0