Snälla och fina människor

Det finns många sådana människor runt mig just nu, både gamla och nya bekantskaper. Helt sjukt vad jag trivs med er!! Jag förstår inte hur jag kan hitta så fina människor att umgås med egentligen, det finns ju så mkt svin å drägg här i världen som bara är elaka å falska å snackar en massa skit. Är det jag som dras mot dessa änglar lr är det änglarna som drar sig mot mig??

Att umgås med alla fina personer kan dock vara lätt förvirrande ibland. Svårt att veta vilket stadie man vill vara vänner på liksom. Men det är sånt man inte ska fundera så mkt över egentlgien men ibland är det lätt att någon tanke ploppar upp i skallen på en. Helst nu med tanke på att jag inte sovit alltför många timmar inatt å inte på hela tiden sen jag kom till Umeå heller för den delen.


Kommentarer
Postat av: Milla

Varför ser det ut som att Molle ska sätta på Micke? :O (plus att micke ser så sjukt nöjd ut.? Hm...)

2009-08-23 @ 13:57:55
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0