Annika goes skejt och sniffare

blev utgång igårkväll på Origo, hakade på ID.. Milla använder mig som slav å bad nig hämta grejer till henne så jag tyckte gott jag kunde få följa med in när jag väl var där=) Dock fick vi stå å köa i 1,5 timme för att det va s sjukt med folk! Dålig musik på dansgolvet men det var kul ändå=) Anklagades för att trampas på fötter å slåss medan jag dansar men jag förstår inte vad de menar med det?? =P

Idag tog jag sovmorgon(tiiig Milla) å så gick jag bort på Mariehem för att träffa Robin. Vi for å skejta å så kollade vi in T-shirtstore nere på stan. Robin köpte snyggaste sunbrillsen!! Å så sniffade jag herrparfym inne på Kicks(min nya grej??) å så testade jag en goparfym som hette Black XS=) Blir alltid så sugen på att köpa nya dofter!!! Love it=)


Dessa två luktar sjuuukt goda, for him och for her=)

Sen så drog vi hem till honom å jag hittade en mögelodling i kaffebryggaren då jag skulle stilla mitt begär. Men det blev kaffe efter lite om och men medan vi kikade på Tratten och Finkel.. Så sjukt jäkla kul!! Sen så promenixade vi till Ica där jag fick mig ett kinderägg=) Å så gick jag hem å lagade mig mat.. Nudlar(mitt sista paket!!!!) med ägg, korv å grönsaker. Mästerkocken i stulen scarf skulle man kunna kalla mig=P


Jättefin, inte sant?? Ska bära den med heder å stolthet tills den kommer tillbaka till sin rätte ägare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0