En lördag i december

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med Milla nere på stan.. Vi gick bara runt å slötittade på allt som gick att titta på plus att vi flirtade lite med brandmännen igen som troget väntade på oss med glögg och pepparkakor. Jag tror de har en försmak för brudar från Norra Fjällnäs å Kråkberg.. Eller vad tror ni?? Sjukt heta är de iallafall (branmännen alltså!!!). Jaaa så blev Milla hungrig förstås som hon alltid blir nere på stan så vi köpte varsin subwaymackor, dagens såklart! Lördagarna är de bästa på Subway, extra köttigt å fettigt;) När vi stod i kön så upptäckte vi fyra bekanta själar sitta å käka vid bordet bredvid kön - JENNIE med familj=) Så det blev att sitta med dom å käka våra goda mackor å så hakade Jennie på oss till Gammlia där det var julmarknad. Hann inte kika runt på allt där för vi var där rätt sent plus att jag stötte på ett pat bekanta som jag GATT surr med lite..;) Kollade på utställningen Drottninglandet när jag väl var där men blev inte så jätteimponerad av den. Trodde den skulle vara större och mer informativ=/ Jaja då for man inte tid i onödan en extra gång iallafall:)

Gick därefter hem till Milla en tvätsväng å lånade en tidning (Cosmo, ja jag skäms liiite) å så for jag Jonny som jag hade befallt tappa upp ett bad till mig, sjukt nice att värma upp gammkroppen efter en dag ute i slaskskitvädret:) Helst när man känner att man inte kan göra nå vettigt ändå;)

Följde med Phimpho på fest på kvällen hos hennes vänner, de firade Laos nationaldag som eg var den 2:a.. God mat å rödvin med dans å skratt på det! Jag var nog kass som få på att dansa men de sa att jag var duktigt iallafall:) Jättehärlig stämning!!!! Ska få bilder av Phimpho sen från festen så ni får se hur fina vi var allihopa. Jag hade på mig min kjol som jag fick av Phimpho efter sommaren så jag smälte nog rätt bra in i gänget trots mina gröna ögon och mitt mörkblonda hår (inbillar jag mig). Va där ett par timmar sen så gick jag vidare till Milla där det var fiesta med Singstar tillsammans med Fredrik, Oscar, Sandra, Björn, Lisa å hennes pojkvän som jag inte minns namnet på. Trevligt värre, kom över min sångskräck rätt fort men lite irriterad över att Milla ALLTID klådde mig med några fjuttiga poäng.


Sandra å Oscar

Björn, Sandra och Oscar;)


Avvikte när de andra började fundera på att dra sig ut och for hem till Jonny för att toffla lite.. Möttes av ett jäkla oljud när jag öppnade dörren, han höll visst på att attackera ryssen lr nåt sånt.. ;) Sjukt manligt med krigsspel=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0