premiär

okej, jag kanske är lite efter men jag surfar med mobilen för första gången ever! Rätt kul ändå;) är hemma hos pappa å väntar på att bli trött nog för att sova.. Ikväll har jag varit å hälsa på Carina å Sandra, mysigt värre! Synd bara att tobbe å ulf inte va hemma=/ Men tusen tack till dem för papperen! Imorn är det rätt öppet för vad jag ska hitta på, pappa jobbar så jag ska väl roa mig själv är det tänkt. På kvällen ska jag ev styrketräna med Håkan om jag orkar efter all julmat å chokladpraliner.. Sen blir det att sova hos mormor för att orka upp å ta taxi kl 7 på morgonen till Sundsvall. Nää jag har inte blivit rik som tar taxi, jag ska åka med mormor dit å följa med henne till sjukhuset där. Blir kvar där för att träffa ett stycke prins å för att fira det nya året.. Klänningen jag lånade av Milla är kortkort, tänkte inte på att jag är en bit längre än henne.. Men men tur man inte är blygsam av sig;) Bäst att släcka lampan nu å sussa sött! KRAM<3

Kommentarer
Postat av: M

Nä den är inte kort ;) Den SKA gå till mitten av låret. Det är som meningen att du ska strumpbyxor under också :P

2009-12-28 @ 09:44:36
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul med Sundsvall! Ha så kul! :)

2009-12-28 @ 15:20:13
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0