Utflykt

Idag har jag kramat Milla hejdå å hämtat min nyårsblåsa på morgonen.. =)

På eftermiddagen har jag å Jennie suttit å grillat korv å pinnbröd vid Nydalasjön å umgåtts, nice det:) Det fanns ingen ved så vi joinade ett gäng som redan hade fixat en eld, trevligt att snacka lite med annat folk åxå=)

 

 

 



Känner mig rätt stressad över att få jullov, får panik av ledighet.. MÅSTE vara duktig, MÅSTE!!!! Kan inte slappna av å bara njuta av att vara, det är ju skitsvårt ju!
Filmen igår var sjuuuuukt bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas att du har kul nu i min klänning ;) Men inte FÖR kul om du förstår vad jag menar... :P

2009-12-25 @ 20:55:10
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0