Veckan som gått

Började en ny kurs i måndag, Vetenskaplig teori och metod delkurs 2. Den verkar vara rätt så slapp, jag å Lisa har kommit rätt så långt på vägen känns det som med vårt arbete. Känns bra att jobba med henne=)

På måndagkväll var jag å Milla å Kim till Ica Maxi å handlade sen så släppte de av mig nere på Kafé Station där jag lyssnade på en förelänsing/debatt om Miljö och Psykologi, varför vi (inte) gör nåt för miljön typ. det var intressant.. Sen så kollade jag mitt ekologiska fotavtryck när jag kom hem. Det skulle behövas 1,1 jordklot om alla levde som jag..

På tisdag var det skola hela dagen å så mötte jag upp Linda N för middag på Rost och kaffe plus Schmäckboll på Schmäck, NICE! Sen for vi på öppen scen på sagateatern en stund och kollade på lite alternativa människors uppträdanden där. var hur mysigt som helst att träffa henne igen:) For å drack glögg hos hennes syster innan vi skildes åt och jag släpptes av vid kuratorvägen;)

Japp på onsdag så var jag trött, trött, trött hela dagen men jag lyckades iallafall göra det jag skulle med skolan.  Å så for jag på Bodypump med Emma. Hade tänkt kpa IKSUkortet då men hade inte mitt studentkort med mig så jag fick gå in gratis å träna. På kvällen sov jag mest å så började jag läsa Lindas bok från "från överlevarlandet till Livslevarlandet". Den borde alla läsa tycker jag=) Kunde inte sova på natten till torsdagen pga mkt grubblerier plus en stor kopp kaffe vid 20-tiden. Jaja såna nätter måste man få ha åxå.

Igår for jag till Anna och Daniel efter skolan och invigde deras När och färran spel med DVD. det var kul men jag loosade stort för jag hade missuppfattat hur man skulle fylla i kortet (plus att jag kunde mindre än dem, hårt att erkänna). Hon hade bakat en massa bla chokladtryfflar och pepparkakor som var sjuuuukt goda!!! När jag kom hem gjorde jag en senanmälan till en distanskurs som jag verkligen hoppas jag kommer in på. Käkade middag å sen pluggade jag lite å så var jag ut på en löptur innan jag slappade ihop hemma hos sötjonny<3 Idag håller vi tummarna för att han klarar tentan!!!

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Carina

Japp!! Jag håller tummarna för honom :)

Ha en trevlig helg.

Kram från oss alla.

2009-12-11 @ 12:02:06
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Anna

Bakat en massa var väl att ta i :) Vi får ta en omgång till med När och Fjärran snart! Vad är det för distanskurs?

2009-12-11 @ 15:05:43
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0