Helg med Carro

Sammanfattningsvis kan jag ju säga att den var toppen!! =) Så jäkla kul att umgås med en som har samma energi i kroppen som en själv.. Synd bara att jag tror jag har en fucking halsfluss i min hals=/ Men, men det blev några timmar ute i det vackra vädret idag ändå=) Helt underbart att staka sig frampå Nydalasjön.. For hem till Anna och Daniel på eftermiddagen å fikade underbart fika och kollade på kort som Anna hade framkallt - alltid lika kul!

Igår var jag å Carro på stan å jag hittade faktiskt ett par skor som jag köpte, de va ju inte dyra heller! Sen så for vi på Frasses å käka - gottigott ska nämnas! Kvällen blev det sax å klarinett samt ett halhjärtat tittande på film som gick på TV med en Tekopp i handen!

Nu är det korridorsfika för hela slanten, kände mig inte peppad.. Bilder från helgen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0