My sunday

Jopp det är väl min antar jag! Ha läst ut min sjuka bok som jag fick av pappa i julklapp, riktigt underhållande!! Sen så har jag varit ner på stan å lånat en ackordsspelbok "Ackorden och jag 2" samma skola som jag haft andra boken av i sax btw=P For hem till Emil sen å pimpla kaffe=) Annars har det väl blivit saxspel x2 å så har jag bjudit Mia på semla ikväll å sett på Mia och Klara.. Hon tyckte inte det va bra alls medan jag tycker de är helt suveräna!! För folk med lika låg humor som jag och mamma så kan jag även tipsa om ApTV på fyran!! Det är helt sjukt rolig=)

Har även lärt Phimpho att laga stuvade makaroner med ost ikväll, hon gillade det å jag måste erkänna att de var de godaste makaronerna jag gjort på mkt länge!! Nästa gång ska jag bara observera henne när hon lagar samma rätt för att kunna hjälpa till om hon har några frågor å så.. Jaja intresseklunnen antecknar antar jag..


Imorrn börjar iallafall en ny kurs vilket känns härligt tycker jag, skönt att få ta itu med skolan igen!! Ska väl inte sitta framför datorn hela kvällen nu tänkte jag utan istället spela gitarr eller läsa en bok som jag lånade på bibblan idag - en självbiografi vad annars?? =P

Mmm Knutsson..MY LOVE<3

Kommentarer
Postat av: JKnutsson1337

Tyvärr så känner jag inte för dig som du känner för mig, Annika. =(

Men du har ju Isak som är rätt snygg och grym på att spela bas...



//Jonas Knutsson

2009-02-22 @ 23:30:58
Postat av: Annika

Hehe han få väl dug då!

2009-02-23 @ 12:21:09
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0