Ny vecka igen..

Tiden går fort när man har roligt brukar det heta! Men jag vet inte om livet är så jäkla skoj alla gånger.. Men men det ska man inte grubbla för mycket på för då blir man galen!


Solningen på fredag gjorde susen på finnarna! Är i princip finnfri för tillfället=)

Vad har jag då gjort i helgen då? På lördan blev det att gå ner i superkylan på stan för Isak skulle på bolaget och införskaffa present till Markus som fyllde år. Den blev det Waynesfika - mumma är det enda jag kan beskriva det med=) Många intressanta diskussioner blev det åxå, bl.a. hur bra det är med personliga assistenter. Träffa även Lovisa Lindh  hennes kille där, de är ALLTID på stan när jag å Isak är där tillsammans!! Ganska lustigt egentligen..=P På lördagkväll blev det födelsedagskalas för Isak och "klassfest" för mig med melodifestival (som jag hörde nada av btw) å sen E-puben med klasskompisarna å Isak. Var riktigt skoj tycker jag=) Mkt låtar som man kände igen å kunde brööla med i =P

Söndag blev det en riktig slödag med Labyrintspel, gitarr, saxofon, film (the curious case of benjamin button), paltkok å semlor. Åh mkt mys förstås=) Ja det var den helgen!


Idag har jag spela in film med Johanna å Elin, den blev lite för lång (eller mkt för lång) så det blir att analysera samtalet imorgon förmiddag. I eftermidddag har jag suttit med min "rapport" angående caset men det blev inte mkt skrivet trots att jag satt närmare tre timmar med det. Att det ska var så bökigt att hitta relevant fakta och fatta hur man ska skriva referenserna! Gr.. Men jag inser mer och mer att skriva är nog min grej ändå, gillar det mer än att läsa!! Det känns så kul att få ner något i ett dokument. Läser man så hamnar det bara nånstans i hjärnkontoret å då är det svårt att se vad man verkligen presterat å lärt sig.

Hm kanske inte den mest intressanta läsningen för er.. Vill ni läsa intressanta saker kan ni ju alltid gå in på www.atstorning.se å sen klicka vidare för att hitta vetenskapliga artiklar inom området.. Då ha ni läsning för MÅNGA dagar det kan jag nästan garantera!! Tung läsning dock om man inte är en naturbegåvning på vetenskapsengelska..

Ikväll blir det inget speciellt tror jag.. Men jag överlever nog det åxå! 

Kommentarer
Postat av: Jannike S

Men åh så typiskt! I lördags hade klassen sittning på e-puben men eftersom DJ'n vägrade spela bättre musik (var tydligen för tidigt enligt honom??) så drog vi istället vidare på Corona. Synd! Hade varit roligt att träffa på dig och Isak, har nog aldrig stött på varandra här i Umeå tror jag? Vi får se till att ses någon gång vettja :) Kram Jannike

2009-02-09 @ 20:33:05
Postat av: Erika

Ja absolut!

2009-02-10 @ 10:06:19
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0