Svårt

jo det är svårare än vad andra kanske tror.. Men men jag försöker, försöker att komma tillrätta med det. Hade ett samtal med mamma idag, lätt att bena ut andras problem men svårare att ta tag i sina egna! Vill bara slå dövörat till jag.. Jaja idag började vår nya kurs, känns kul attt börja plugga igen fast lite trögt i början att bena ut vad man ska läsa å motovera sig till det.. ska ut och gå med en vovve snart tillsammans med Emil, känns bra det=) Tror jag ska gå på bibblan sen å kika i lite böcker och kopiera en del åxå tror jag så det är väl bäst att ta med sig kopieringskortet i fickan eller nåt.

Gröt, Gröt, Gröt vilken inspiration man har.. Så jäkla tråkigt att variera sig när man bara har sig själv liksom...

 

Vilken ska man välja idag månntro?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0