Trötter

Mm har känt mig trött sedan jag kom in efter promenaden.. Men jag ha då lyckats öva på saxen å läst lite i Angelicas omvårdnadsböcker å sen sett 2 föreläsningar på pingpong the new inneplace..=P

Imorrn blir det simning på IKSU på förmiddagen å eventuellt bibliotek å så blir det att hälsa på svägerskeangelica efter lunch.. På kvällen blir det reunion med Stina å god middag hos henne får jag hoppas=)

Nu ska jag slita upp häcken ur fotöljen åxå tror jag..



Trötter Annika ser på Pingpong..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Njaa, det kanske man kan säga. Inget speciellt, stör mig bara på det. Folk som gnäller också ringer dom aldrig själva, väntar att alla ska komma och underhålla dom jämt utan att dom behöver höra av sig ever, ja du vet, gosch.. Vi ses imorgon! :D PS. hoppas du inte bara tänkt äta mjöl (ang. förra inlägget) hahahaa.. :P

2009-02-23 @ 20:42:44
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0