Kväll

Shit vad den här dagen har gått fort! Det blev en underbar promenad läns kolbäcksleden och på nydalasjön i gnistrande solsken innan jag tog tag i att läsa på om urinorganen. Ha gått rätt så bra tycker jag=) Har nyss käka våfflor, min egna special med grahamsmjöl, vetemjöl, mjölk, salt och majskorn. Serverade mammas goda hjortronsylt och snabbkaffe till detta. avslutade med ett härligt surt Granny smithäpple! Inte illa pinkat för att vara Annika!! Jaja nu ska jag spela lite saxofon tror jag minsann innan det är dags att kika på Top model..

Kommentarer
Postat av: Gina

Jajjamen det blir det nog! =) Ska du med ut? :)

2009-01-07 @ 20:18:48
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0