Lördag

Ja steg upp imorse och pluggade fram till 11:30 då det blev en timmes prommis med mig själv och min mobil=) Lunch plugg å sen mobilsnack igen å se saxofon innan det var dags att laga delikat middag - hemgjord fiskgratäng med öring från hemmet up north, inte illa om man frågar mig! Kvällen har jag tillbringat med brodern och hans älskling på carlshem där vi sett ett snutt på Ulla- Bella och på felix herngrens film som de visade klockan 20:00 på tv4+ tror den hette "Vuxna människor" eller nåt i den stilen. Helt sjuk var den iallafall!! Vi hann även med att trycka i oss de sista godbitarna från julchokladen och samtala om diverse snusk/jobb mm... Två speglar krossades även innan det var dags att tigga skjuts av brodern hem till Ålidhem. Sitter nu å glor på datan medan jag tänker att jag borde sova trots att jag inte känner mig ett dugg trött än.. Hade väl tänkt plugga imorgon också så det had eväl varit rätt bra med lite sova åxå!  

 
Fan de hade nästan schysta kläder på åttiotalet ändå.. Smal midja fick man då iallafall=P

Kommentarer
Postat av: E

hAHAHAHAH lilli å sussie,det var inte igår det inte.

2009-01-04 @ 00:16:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

hAHAHAHAH lilli å sussie,det var inte igår det inte.

2009-01-04 @ 00:17:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0