things i don't like

  1. Mina finnar som aldrig ger sig. Låter ytligt men de håller på att knäcka mig totalt.
  2. Att frysa. Det är kallt när det blåser här i Umeå - välidigt kallt! Mina fötter är iskalla och det är alltid kallt när jag ska lägga mig och sova i det här jäkla rummet.
  3. Att jag inte får vara som jag är - folk vill inte höra allt. Jag trodde folk gillade den sidan av mig och jag gillade den sidan av mig själv fram tills ikväll. Nu avskyr jag att jag är sån! Kanske ska jag sluta blogga åxå..
  4. Tänka på pengar, vara student.
  5. När jag grubblar över saker och ting och när jag trycker ner mig själv över saker som bl.a. punkt 3
  6. Att INTE veta vad en person egentligen tycker och VILL
  7. Känna mig dryg och efterhängsen
  8. KRIG förstås
  9. Att man MÅSTE sova för att orka med
  10. Fest utan chips, det funkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0