Tisdag

Ja det är visst tisdag idag har jag hört.. Va en sväng på Uniaden idag för att träffa Anneli som skulle vara där på jobb men jag såg henne inte. Svarade på frågor i två montrar i hopp om att vinna en Ipod, lär ju inte ha sån tur! Kände mig inte speciellt engagerad på mässan, den va inte riktigt inriktad till min yrkesgrupp om man säger så.. MEN men jag lyckades knipa åt mig 2 pennor, 2 block, en reflex och ett gäng godis!

Hade inte mycket tid att gå där heller, typ 30 minuter bara så jag hann ju inte mkt pga det åxå.. Redovisade min intervju med mamma som jag gjorde över telefon igår "Hur det är att ha en otter med ätstörning" var temat på intervjun. Skämde ut mig totalt då jag gått till fel rum (saknade min basgrupp men ingen svarade i telefon) men jag tog tag i saken och körde igång med min redovisning. När jag satt och snackade som mest ringde det i telefonen, jag svarar och det är johanna som undrar vart jag är. Jag säger att jag sitter och redovisar för fullt och sädger att jag skule komma på en stund. JAg förklarar för mina åhörare vad som hänt men jag gör klart min redovisning och går sedan till nästa klassrum och kör samma sak! Snacka om pinsamt... Men ganska kul för de andra! =P Såna här grejer kan jag gått bju på=)

Lyssnade på en kille som redovisade om RFSL på eftermiddagen. Han var själv bög och talade öppet om det mesta kring HBTpersoner. Satte många griller i mitt huvud och de andras åxå antar jag). Jaja skoj var det iallfall=)

Kvällen har varit bajs men det är tur att jag har Emil att snacka med<3


Hmm varför är det så svårt att få nåt vettigt ur någon när man vill veta?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var Maria och Johannes och tvillingarna och det blev kyckling :) Hoppas din dag varit bra!

2009-01-28 @ 21:29:42
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Erika

Du har så rätt :)

Är allt bra med dig? Mycket i skolan?

2009-01-29 @ 13:53:20
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Okej. Men det smäller säkert bara till så är det massor, brukar ju vara så.

Låter bra att det är bra annars, helt förstårligt att sakna pojkvännen!

2009-01-29 @ 15:17:24
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0