Underbart väder!

Jo det är jättefint ute idag så jag ska bara dricka upp resten av mitt kaffe och sedan gå ut på en långpromenad tänkte hag. Har sutti på en föreläsning på engelska men lessnade vid elva och gick hem och åt upp min supergoda köttfärssås som jag skulle ha till middag. Magen skriker efter mat!! Kan det bero på frossan igårkväll kanske? Eller så är det som alla säger att Annika har magrat av och därför vill magen ha lite mera mat.. Jaja hursomhelst så blir det att gå ut så snart som möjligt sedan blir det att läsa in om njurarna, ska kolla boken jag fick låna av Angelica å så ska jag kika på gamla tentor för att se vad jag ska läsa in. Tycker inte om föreläsare som går alltför djupt in i området när de vet hur mkt vi ska läsa in! Hmm låter som Annika har sänkt ribban? Nädå jag håller bara på att lära mig att plugga smart..=P Bättre att kunna det viktigta ordentligt än at halvkunna en hel massa och tappa sammanhanget och missa på tentan och sedan dubbelarbeta nästan kurs.. 



Längtar, längtar till nästa gång jag får träffa dig.. SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0