Utvärdering Tisdag

Ja idag har jag suttit ett par timmar på skolan med två tjejer från basgruppen, gick igenom en gammal tenta å flamsa bort en massa av tiden men det var nice=) Efter lunch plugga jag lite,lite å sen spelade jag saxofon tills Millan ringde och ville ha med mig på shopping.. Kände att det skulle bli lite tidsbrist så jag bjö hem henne på te (mitt goda Assam) och Skogaholms grovlimpa(kan något köpesbrö slå det i längden?).  var riktigt trevligt måste jga då säga! =) Millan gick med mig bort på Mariehem där hon tog bussen medan jag for hem till Linda för att käka delikat middag. Lille Frans var också där så jag fick leka med bilar och lyssna på godnattsagor tills jag höll på att somna under den stora tjocka filten=) 



Fick prata av mig en del också och få en del tips å råd på vad jag ska göra av mitt liv här i Umeå, tyckte att jag skulle ge klassen och staden en till chans typ.. 

Nu ska jag inte göra nånting tror jag..  Ska drömma mig bort till Thailand eller nåt sånt skojsigt! =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för tipsen! Ska definitivt ta något att äta på kvällen om jag inte kan somna pga att jag är hungrig. Jag har själv varit skeptisk till morgonträning då jag lätt bli illamående när jag får för lågt blodsocker. Det finns en hel djungel av sånt man ska göra och inte göra, men jag tror man ska köra på det som känns rätt för en själv.

2009-01-14 @ 11:37:35
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag måste ta och höra av mig till yand nån dag tror jag. Han var ju en trevlig korean/amerikan =)

2009-01-14 @ 11:58:51
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0