Fy tusan

Uscha mig, fick reda på stråålande nyhter idag som bara gör mig äcklad! Eller äcklad är väl fel ord men jag VILL INTE få några bilder av det, VILL INTE!! Jag vet att jag är orättvis, jag är inge bättre själv men det känns så jäkla jobbigt att veta. Fast det är nästan jobbigare att INTE veta och bara gå omkring och fantisera OM det är så att...

Nu ska jag då börja jobba, känner mig sjukt less på att vara i Kråkberg å jobba nu, vill vara ledig och vara med kompisar!! men men jag måste ju leva av nånting nästa läsår åxå så det är bara att gilla läget och jobba. Fritid vad är det??

Hade då en trevlig dag igår iallafall å så trivs jag ju med jobbet, mest drygt att inte ha nåt kul att se fram emot bara.

ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0