Im ALIVE

Jo jag lever fortfarande. For till Lycksele i torsdags å flyttade in grejer i Antons lägenhet, det blev skitbra med våran gamla hörnsoffa i den lägenheten=) Sen så for vi på Jysk å inhandlade en ny soffa att ha hemmavid å den blev great hemma=) Vi köte även två trasmattor som går i grått att ha i vardagsrummet. Jag inhandlade även en present till Millabus men vad det är kan jag inte avslöja än.. Sen blev det DollarStore där vi införskaffade lite diverse till vardagsrummet å så köpte ci SKRUVAR (sjukt gott, bättre än chips) å en STOR BURK KARAMELLER. Det var nice middag det=) Men jag mådde pest innan vi var i Storuman då vi tömt det mesta..=P

Igår var det begravning i umnäs efter Martin å sen så blev det inte så mkt mera. Regn regn regn... Blev ingen marknad å ingen dans för mig..Men kanske kanske jag far upp till kvällen å törjuck lite!  Nu kaffe å jobb.. Det ska vara standardmjölk i kaffet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0