Min lediga onsdag

Steg upp vid sjusnåret då jag vaknade å käka frukost.. Sen bakade jag bröd, tvättade och dammsögf huset innan jag satte mig ute med min bok och läste samtidigt som jag testade mitt nybakta bröd och drack dagens första kaffe=) Sen blev det att fixa lunch till Milla som kom å hälsade på mig efter hon slutade jobba vid 12. Kasta lite pil med Alex å Anton i väntan på att min gäst skulle anlända..=P

Bjöd på tonfisksallad, färska grahamnsbullar å kladdkaka med vaniljglass å hallon till efterrätt. Gott om jag får säga det själv=) Sen blev det att gå ner å bada i sjön å det var faktiskt skaplig temperatur i vattnet tyckte vi=) Mys å prat på Antons rum till halv sex då Milla for hem till Norra Fjällnäs. Lagade middag till mina vargar å sen tog jag å Alex ut Strimma på promenad. Kortspel, flum å Robert Gustafsson på DVD innan läggdags!

BRA DAG in Kråkberg =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Mycket bra dag =)

2009-07-02 @ 16:47:22
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Stina

va kul!

2009-07-04 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0