Raindrops keep falling on my head..

Japp så är det! Igår va jag ledig å jag kan utvärdera dagen med att säga att jag gick.. Tog promenad med hunn på morgonen i drygrt 1.5 timmar å efter lunch blev det upp på kråkberg å plocka hjorton.. De var mest kart men det fann även lite moget åxå. Om några dagar torr jag de kommer att vara braute i markerna=) Då ska jag plocka=)

Funderar starkt på att ge bort mina två sista arbetspass till Millabus så hon blir rik i sommar å har råd att betala mig för svarttaxi till hösten..=P Te är rätt dyrt egentligen.. Hehe.. Nä men jag är rätt sugen på att hinna umgås med pappi ett tag innan hans semester är slut å så har jag ju alla mina släktingar där nere i Humum/övik å de hade varit kul att hinna träffa dem=) Min faster ringde idag på lunchrasten å då blev jag extra sugen på att åka mot kusten å ta en dag på stan med henne=) Eller ta en middag nere på stan iallafall..

Drog en sväng till Hemavan idag på städ med Millabus=) Vi svänga förbi Outleten å jag testade för 75:e gången den grönröda skaljackan i storlek 38.. Kan ingen köpa den?? Då slipp jag vara sugen på den.. Eller så får gärna någon köpa den åt mig=)


Kommentarer
Postat av: Milla

Glöm inte att snabbkaffe är dyrt ;P

2009-07-28 @ 15:14:41
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul att det finns hjortron! :)

2009-07-29 @ 11:00:04
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0