Saknad

Dalgångens snällaste person har hastigt lämnat oss..Tror alla är lika chockade, du var alldeles för ung för att dö Martin.
Man säger att allting händer av en orsak, kanske skulle du vara med din mamma. Varför lever  oftast de onda jävlarna som misshandlar sin familj och super ett långt liv medan de snälla får vika in åren vid unga år?? Det är en jävla rättvisa vi människor att vi alla kommer att dö och att vi inte kan rå på NÄR och HUR vi ska avsluta våra liv. Men hellre dör jag en snabb död som ung där jag inte slipper plågas och bli beroende av andras omvårdnad än att plågas ihjäl av sjukdom vid hög ålder. Jag hoppas du inte behövde plågas innan du gcik över till andra sidan imorse, det hoppas jag verkligen. TACK för allt du ställt upp med, jag hoppas att jag tillförde något positivt i ditt liv åxå!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Det är så hemskt, trodde inte det var sant då jag fick höra det imorse... :(

2009-07-07 @ 22:32:49
Postat av: Milla

Han kommer nog att bli saknad av hela dalgången och hela Tärnaby med omnejd. Minns att han brukade ibland spontant komma och hälsa på och dricka kaffe, slut med det nu... :(

2009-07-08 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0