Våfflor

Blev inte mkt till Boksjödag för mig.. Kom till Bygdegården vid 9 tiden imorse för att förbereda dagen.. Sen blev det att grdda våfflor tills det att jag gatt köra upp till tärna å jobba kl 16. Så bye bye tipsrunda å auktion för min del.. Men jag hann då få mig ett par paltar innan de togf slut iallafall med rårörda lingon å smör=) Det var gott det! Å så blev det en del kaffe å fikabröds innan jag drivade upp till storstan med ooooopeln=P



Ska väl tanka 20 liter diesel till Sture efter jobbet men sen blir det att sacka ihop framför nån bra film hoppas jag.. Inge träning idag inte, det orkar jag inte! Blev då en promenad igårkväll å så typ 25 min styrjeträning å en timmes showande à la Annika till dansband, schlager å diverse annan smörja.. Jag gör mig bra som Nanne Grönwall tycker jag, helst den där "Avundsjuk" =P   Nä jobba var det som stod på schemat nu kom jag just på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0