Dagen lillebror slutade nian

Japp idag är det den dagen! Kännerm ig sjukt nervös över hur det kommer att gå för honom att flytta hemifrån. HAn ska flytta till Lycksele å bo i Carros fd lägenhet.. Det blir nog bra Annika - LUGN!

Det var dock trevloigt att sitta å lyssna på all musik i kyrkan, inte för att skryta med min lillebror var grym på att sjunga!! Hans klass var bäst, de spelade å sjöng "inget stoppar oss nu" ni vet den som Blackjack har gjort=) Sjukt bra låt!!!!

Fick lite nostalgikänsla åxå när jag tog på mig klänningen jag sydde innan jag gick ut nian.. 5 år sen jag hade DEN i just DEN kyrkan.. Fick träffa en del klasskompisar från högstadiet åxå, det var nicenice det=) Tydde mig till Gina som jag ALLTID var med iallafall i åttan å nian..=) Konstigt att vi inte umgicks mer under gymnasiet, vi gick ju faktiskt i samma kklass där åxå!

Sen jag kom hem från tärna har jag cykla med den nya motionscykeln i 20 min å hållit på att svettas ihjäl - det blir ju aldrig nerförsbacke på en motioinscykel ju!!! Å så blev det lite styrka innan det var dags för grillat till middag=) Stark violl jag bli i sommar!! Efter middan så har jag lekt popstjärna på mitt rum i över en timme - allt är som det brukar vara här i Kråkberg med andra ord=P


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, när blev han så gammal? :) Kul med avslutning i alla fall. Vi var i Storuman på studenten och det var trevligt. Såg en hel del gamla ansikten. :)

2009-06-14 @ 16:07:44
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Gina

Näe du det fattar då inte jag heller faktiskt.. Det var roligt att surra en stund iallafall! :)

2009-06-18 @ 10:31:19
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0