Gårdagens bravader

Nu ska jag berätta om min underbara onsdag! dagen började med att jag å min kusin Tobias som är och hälsar på oss i veckan bakade hällakakor ute i farstun. Sen så packade mamma en fikaväska å sen så drog vi ut på sjön å fikade på storholmen - hela familjen! =) Sen så satt jag mot ett träd och läste en bok medan mamma och Sture la ut 12 nät. kom hem vid halv 5, fick ut på en promenad med Strimma å sen så lagade jag köttfärssoppa till familjen. Sen blev det hemmagjord hjortronglass som mamma hade gjort i ordning kvällen innan - perfekt efter soppa! Sen blev det fisketur för de andra medan jag stannade hemma å fixade lite grejer å läste.

idag har jag jobbat - satt ute med en vådtagare å Millan å käkade jordgubbar med grädde å kaffe till det, PERFEKT!

Nu ska jag åka hem.. med Birger!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag saknar min favvo grabb men jag hör ju att han har det jättebra :)

2009-06-25 @ 21:35:10
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0