Min söndag

Vaknade halv åtta av att pappa ringde och väckte mig.. Hade tagirt mig i säng strax efter å hade bett till gudarna att få sova ut ordentligt. Det hade jag gjort om det inte var för telefonen..Men men jag ser det som en framgång att min kropp inte ville upp vid sju - åtta iallafall=) Dagen var frälst åt plugg men det blev inte alltför mkt av den varan.. Umgicks med Mia som ska åka hem till mammi å pappi å så kom Markus förbi och käka glass med oss=) Å så kom Kidde förbi åxå och det var ju helt suveränt!!! Var ett tag sen jag träffade på den filuren=P


På kvällen blev det oplanerad morsdagsmiddaf/avskedsmiddag med Phimpho(korridorsmamman) och Mia(mia som i mia) och det blev väldigt delikat. En fisksoppa, en fisk/kycklinghjärta(du läser rätt HJÄRTA)sallad å så grönt japanskt körsbärste med vaniljglass och jordgubbar till efterrätt=)



Phimpho

Mia käkar glass med jordgubbar

Fick upp energinivån vid halv elva så då blev det discodunk inne på mitt rum med Mia, vi har energi så det räcker till och blir över till hela Ålidhem när vi är danspepp tror jag minsann! Men kul hade vi då=)

ett stycke galen brud - mia=)


Skabbiga brudar när de är som bäst

japp det var den dagen det..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0