SOMMARLOV!!!

Nu är det sommarlov för Annikaul.. Tänk vad mkt som har hänt under ett år.. Är samma person men ändå inte..
Helt otroligt att jag har gått å blivit stadsbo!

Kändes som om tentan gick bra, helt klart ett G=) Har firat mitt sommarlov genom att laga mat med Stina hemma i korridoren å sen ha jag rensa bort lite korta tröjor å gett henne å sen så gick vi ner på Strömspilen å shoppade. Helt otroligt, JAG - ANNIKA hittade en klänning som jag fick med mig hem!! Inte ofta det inträffar precis..


Knytkalas med majs- och pestopasta, köttbullar, broccoli å så vitlöksbaguetter till det.
NIIICE =)


Träffade min älskade Reinfeldt åxå på vägen hem, han är lite större än mig.. Men snart, snart ska jag ta över Sverige å sedan världen!! Stina har avsagt sig stadsministerpositionen iallafall så det är ett gott tecken för mig att passa på=P 


Reinfeldt och jag!

Höll evigt på att blåsa bort innan jag var hemma MEN jag klarade mig, tur va?? Hur ska annars mina tanter å farbröder klara sig i sommar? Fick även se lite litekonvaljer på vägen å kunde inte låta bli att fota dem=) De får mig att tänka på farmor och Kroksjö..


Vackra blommor med en kass mobilkamera (som vanligt alltså)




Gick å nynnade smått  på den här gamla godingen i blåsvädret å tänkte på MIA

Kommentarer
Postat av: Stina

ja, men som statsminister kan du väl utse mig till statsrådsekreterare eller utbildningsminister..?? tackk så mycket för tröjorna, lär användas flitigt, särskilt prick prick blusen... megakram vännen!

2009-06-04 @ 16:52:46
Postat av: Anna

Woho, sommarlov! Skönt! :)

2009-06-04 @ 17:53:07
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0