Tvätten klar

japp nu är det tvättat klart=) blev förstås sent igår åxå men det är trevligt med sena sommarkvällar=) Helst om man har bra sällskap annars suger det att sitta uppe å uggla å vänta på att man ska bli pigg igen=P Å nää jag ligger inte död i ett dike, det var bara som jag sa..

Nu ska jag cykla ner på stan i ösregnet för jag är för snål för att ta bussen plus att stadsbuss är emot mina principer..=P

Yees så är det, vill inte lämna stan, vill inte lämna stan..=/ Fan jag skulle ha skippa middag med familjen ikväll å låta dem åka ner till Hususm utan mig och ta bussen ner imorrn istället!! Men men det känns som om det är lite väl sent påkommet.. =/ JAja det är ialalfall SOMMARLOV och jag får glädja mig åt det ialalfall=)

Ett stycke kram ja vill ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS till sommarlov Annika. sommarlov även för mig i år... alla kramar till Dig. Kent.

2009-06-05 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0