Utvärdering - Dansgalan

Det blev mkt dans för min del.. Bara dans! Eller iofs så såg jag faktiskt på E-type när han hade sitt uppträdande...=) Mkt Vilhelminabor var i farten, bla en viss herr Trapper som jag dansa mer än en dans med=) Längre sen sist, VÄLDIGT länge!!

Bjöd upp både Casper från Arvingarna(som inte dansade när han jobbade=/) å E-type(som hade lovat bort sig till en annan redan) men jag fick då EN PUSS på kinden av honom!! Fattade noll, jag ville ju bara ta en dans! Han trodde väl att jag var värsta fanet som bara ville träffa en kändis.. Men men lite besviken över Casper men det får jag leva med.

Blev inga inköp på marknaden förutom en den nya magnumglassen med massor av choklad inuti, den va då grymt god!! Bad med Milla i gamla båthamn å Markus haka på som socialt stöd. Sen middag hemma hos Carro å hennes byggkompiser.. De var trevliga=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är ju för tuff Annika! :)

2009-06-29 @ 13:01:49
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0