Vill bara sova!

kroniskt trött idag, vill bara lägga mig på spikmattan å drömma mig bort..

Men en bra dag iallafall, Anna och jag åt lunch tillsammans och vi uppdaterade varnadra lie om allt möjligt=) Drack ett å ett halvt drinkglas kaffe med mjölk när jag kom hem efter lunchen men still trött. Mia åkte just hem till sig nu..=/ MEN jag HOPPAS och TROR att det blir Umeå för henne till hösten=)

Om ett tag ska mina kusiner Sandra å tobias, deras mammi å min farbror komma å titta förbi hos mig=) De är i Umeå för shopping antar jag..=)


Nä FOKUS människa - SKÄRPNING FÖR FAN!



Trevligt med besök=) Fick till och med en present, en burk där man får klistra på ett klistermärke där det står vad som finns i den=) Tog en liten bild på familjen Jonsson åxå!


Sandra, Ulf, Carina och Tobias=)




Min middag, stuvade makaroner med ost å dijonsenap å till det köttbullar med stekt lök, paprika å morötter
Man har det bra=)


Kommentarer
Postat av: Carina

Roligt att se hur du har det. Jag kom på sedan att jag skulle ha fyllt burken med lite "vardagsgodis" Vi ses på Lördag igen. Kram

2009-06-02 @ 21:32:59
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0