Annika får skylla sig själv

Första 5-6 kilometerna var TUNGA idag, tror jag behöver en total vilodag snart.. Plus att jag var för slö för att stryka på lite valla imorse innan jag drog mig iväg på spåret, illa det! Men det var skönast ever att komma i mål och ta på sig skorna och traska tillbaka till ålidhood.. Jag fick sån jäkla lust att räcka fingret till alla de som bara spänner fats skidorna på biltaket och sedan bränner iväg från spåret - inte konstigt att de kan åka snabbare än mig, de behöver ju inte lägga energi på typ en timmes promenad utöver milen på spåret!! Grr morr vad jag fick hålla mig idag..


Varför är det så skoj att gå på stan och vara smakråd?? Är det för att man blir så glad över att personen i fråga väljer att köpa precis den där skjortan/tröjan/byxorna som just JAG såg och föreslog?? Gud vad jag svamlar nu känner jag.. Men Millan har inte uppdatera bloggen idag så jag måste skriva fler inlägg och längre för att kompencera bortfallet hos emberius =P

Lyssnar på klinisk kemi föreläsning i bakgrunden för att stilla mitt dåliga samvete över att INTE plugga.. Ska väl gå ut och sätta mig i solen snart, ska bara fylla på kaffekoppen med nån decci till för humörets skull!

Fick just reda på att jag ska tillbringa 4 veckor på UVA på NUS i vår.. Får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har inte haft tid, men nu jäklarns ;)

2009-03-25 @ 11:43:12
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0